Share
diet

4 πράγματα που επηρεάζουν τα κιλά σου, εκτός από το φαγητό

Για πολλούς το να χάσεις, να πάρεις ή να διατηρήσεις τα κιλά σου συνδέεται μόνο με τη διατροφή, αλλά δεν είναι έτσι. Υπάρχουν άλλα 5 στοιχεία τα οποία πρέπει να έχεις στο νου σου για να έχεις το αποτέλεσμα που θες.

  • Νερό! Μπορεί να κάνεις την πιο υγιεινή διατροφή που υπάρχει, αλλά πώς θα καταφέρεις να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου, εάν δεν πιεις νερό;
  • Αριθμός γευμάτων. Λίγοι γνωρίζουν πως για τον οργανισμό είναι πολύ πιο εύκολο να κάψει 2.000 θερμίδες, αν είναι χωρισμένες σε πολλά μικρά γεύματα ανά ώρα, παρά όλες μαζί. Τώρα το ξέρεις κι εσύ!
  • Ύπνος. Ένας καλός ύπνος προετοιμάζει τον οργανισμό σου για μια δύσκολη μέρα. Ταυτόχρονα σε γεμίζει ενέργεια, ενώ -fun fact!- κάθε μία ώρα ύπνου καίει 60 θερμίδες!
  • Όπως είναι αναμενόμενο, η άσκηση! Πέρα από τη σωστή διατροφή, φτιάξε και ένα δικό σου ρεαλιστικό πρόγραμμα άσκησης, χωρίς φυσικά να το παρακάνεις.
Share

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ Σχόλια

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *